معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه امسال کمک هزینه ازدواج تا سقف ۲۵ میلیون تومان برای زوج‌های تحت حمایت افزایش‌ یافته است،گفت: امسال ۵۰۰ نوعروس استان راهی خانه بخت می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در جلسه ستاد فرهنگی گفت : ۵۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان تا پایان امسال راهی خانه بخت می‌شوند.

او ضمن بیان اینکه امسال کمک‌هزینه ازدواج تا سقف ۲۵ میلیون تومان افزایش‌یافته است، افزود: علاوه بر این تسهیلات مشاوره‌های فردی و گروهی نیز باهدف پایدار بودن زندگی و استحکام بنیان خانواده به این افراد داده می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه پسران تحت حمایت این نهاد نیز کمک‌هزینه ازدواج را دریافت می‌کنند، ابراز داشت: این کمک‌ها برای ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت نیز پرداخت می‌شود.

تقوی بابیان اینکه هدیه ازدواج ۱۳ تا ۲۵ میلیون تومانی به نوعروسان اهدا خواهد شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این قبیل طرح‌ها و فعالیت در حوزه ازدواج جوانان درواقع کمک به پایداری زندگی در زوج‌های جوان و تشویق این بخش از جامعه به تشکیل خانواده است.

او افزود: طی سال گذشته ۴۳۱ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دریافت همین کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج راهی خانه بخت شدند و همچنین مشاوره‌های لازم نیز به آن‌ها داده‌ شده است.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.