گراوند:

صنعت نفت از ورزش بوشهر حمایت کند

استاندار بوشهر گفت: مسئولان حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی این استان حمایت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و استعداد‌های ورزشی استان بوشهر، بیان کرد: استان بوشهر از نیروی انسانی خلاق، با تجربه و شایسته در همه عرصه‌ها برخوردار است که استفاده از این توانمندی مورد توجه ویژه قرار دارد.

او با قدردانی از درخشش ورزشکاران استان در میدان‌های مختلف به موفقیت‌های مهدی طارمی فوتبالیست بوشهری اشاره کرد و افزود: افتخارآفرینی این ورزشکار بوشهری در عرصه‌های بین‌المللی و لیگ فوتبال پرتغال باعث شده است مردم استان بازی‌های او را در لیگ پرتغال به طور مرتب پیگیری کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان ادامه داد: بر همین اساس استان بوشهر آماده برگزاری رقابت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی در بیشتر رشته‌های ورزشی است.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در اولویت قرار گیرد

گراوند، باتأکید بر جبران کمبود‌ها و تأمین نیاز‌های تجهیزاتی ورزشکاران استان، تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی را در اولویت برنامه‌های استان عنوان کرد.

او، توجه به مطالبات تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی را ضروری خواند و گفت: لازم است مطالبات ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان مورد توجه مسئولان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی قرار گیرد و  این صنایع از قهرمانان ورزشی حمایت و در جذب نیرو‌های شایسته این عرصه تلاش کنند.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر تاکید کرد: در بسیاری از استان‌ها از ظرفیت این صنعت در حمایت از تیم‌های ورزشی استفاده می‌شود و این امر باید در استان بوشهر هم مورد توجه قرار گیرد.

گراوند همکاری مجلس شورای اسلامی در برداشتن محدودیت‌ها در زمینه حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی با اصلاح قوانین را ضروری خواند و گفت: از هیچ کوششی برای حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی فروگذار نمی‌شود و پیگیری و حمایت‌های لازم مورد توجه قرار دارد.

بوشهر می‌تواند میزبان مسابقات ۱۵ رشته ورزشی باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تشکر از توجه استاندار به حوزه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: استان بوشهر در حوزه زیرساخت‌های ورزشی جزو سه استان برتر کشور است.

احمد بهروزیان‌فرد با بیان اینکه قبل از سال ۱۳۹۲ زیرساخت‌های ورزشی بسیار محدود بودف افزود: اکنون نقاط مختلف استان بوشهر با وجود زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند میزبان ۱۵۰ تا ۲۰۰ ورزشکار باشد.

او با بیان اینکه استان بوشهر می‌تواند میزبان ۱۵ رشته ورزشی برای برگزاری رقابت‌های ملی و بین‌المللی باشد، عنوان کرد: جایگاه ورزشی استان بوشهر که در شش سال پیش ۲۸ به بالا بود اکنون به رده ۱۵ رسیده که نشان از توسعه زیرساخت‌های ورزشی و درخشش ورزشکاران استان در میدان‌های ملی و بین‌المللی است.

۱۶۰ ورزشکار بوشهری عضو تیم‌های ملی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از عضویت ۱۶۰ ورزشکار بوشهری در تیم‌های ملی خبر داد و گفت: نیمی از اعضای تیم فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که نایب قهرمان جهان است، از استان بوشهر هستند.

بهروزیان‌فرد تعامل مسئولان با ورزشکاران را ستود و عنوان کرد: اعتبارات عمرانی در حوزه ورزش از ۱۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۲ به ۱۵۰ میلیارد تومان در سال کنونی رسیده است و تلاش می‌شود طرح‌های ورزشی نیمه تمام تا نیمه نخست امسال تکمیل شود.

در این نشست تعدادی از ورزشکاران و مسئولان هیات‌های ورزشی استان بوشهر مطالبات خود را بیان کرد و از قهرمانان ورزشی در رشته‌های مختلف قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.