یک روزنامه عربی گزارشی درباره شرایط سخت تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر در گروه C نزدیک می‌شویم. تیم ملی فوتبال کشورمان با دراگان اسکوچیچ باید برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابت‌ها به مصاف عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج برود.

روزنامه بحرینی الایام در گزارشی  شرایط ملی پوشان ایران برای صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی را بررسی کرد و نوشت: " تیم ملی فوتبال عراق با هدایت سرکاتو کاتانیچ در صدر جدول گروه C قرار دارد و تا به اینجا امتیازهای زیادی کسب کرده و شکست نخورده است. بحرین با ۹ امتیاز تعقیب کننده عراقی‌ها است که برای حفظ جایگاه خود باید بهتر عمل کند. ایران با باخت برابر بحرین و عراق در دیدار‌های مرحله اول، نتایجی ناامید کننده ای گرفت و حالا باید در منامه به آب و آتش بزند تا از این شرایط سخت فرار کند. تیم ملی فوتبال ایران ۵ بار در جام جهانی حضور داشته و می‌خواهد ششمین حضور خود در این رقابت ها را تجربه کند.

البته هنگ کنگ امیدوار است پس از کسب ۵ امتیاز، موقعیت خود در گروه را با افزایش امتیاز بهبود ببخشد. این در حالی است که تیم ملی کامبوج  فقط یک امتیاز دارد و عملا کار دشواری برای صعود خواهد داشت."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار