رئیس ائتلاف الفتح عراق درباره بازداشت قاسم مصلح اعلام کرد: کسانی که در صدد از بین بردن ابهت الحشد الشعبی باشند در واقع در صدد تضعیف دولت هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق درباره بازداشت قاسم مصلح در بیانیه‌ای اعلام کرد: الحشد الشعبی با خون‌های پاکش، ابهت دولت را بنا نهاد و کسانی که در صدد از بین بردن ابهت الحشد الشعبی به هر بهانه‌ای باشند همان‌ها در صدد تضعیف دولت هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: برخی با بازداشت افراد به روش‌های پیچیده و به دور از اقدامات قانونی و اصولی و با نظر‌های شخصی در صدد دور زدن نهاد‌های قضایی هستند. برخی تلاش‌های نادرست و بازداشت افراد بدون حکم جلب و روش‌های شکنجه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

او افزود: این اولین اقدام برای بازگشت به سوی دیکتاتوری است و امیدواریم عراق و خدمت به مردم عراق اساس وحدت ما باشد. قاسم مصلح به‌ عنوان یکی از فرماندهان ارشد الحشد الشعبی  در مقابل برنامه انتقال عناصر داعشی از خاک سوریه به داخل عراق ایستاده بود که با فشار سفارت آمریکا ربوده شد؛ اقدام تحریک‌آمیزی که اعتراض شدید مردم، گروه‌های مقاومت و برخی فعالان سیاسی را به‌ دنبال داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار