فرمانده انتظامی شهرستان چرداول:

پلیس و هلال احمر دو نیروی خدمتگزار و همسنگر هستند

سرهنگ مهدیخانی گفت: تعامل نهاد‌های خدمت رسان باعث افزایش سرعت عمل و کیفیت کار می شود و موجب ارتقای رضایتمندی مردم در جامعه می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ، نیرو‌های این سازمان را افرادی سخت کوش دانست که در همه حوادث و بلایا با نثار جان خود سعی در نجات جان انسان‌ها دارند که شایسته تقدیر و تشکر هستند.

او اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان در ماموریت‌های مهمی نظیر تعطیلات نوروز و اربعین حسینی همکاری تنگاتنگی با انتظامی شهرستان داشته و امید است این روند در آینده خصوصاً ماموریت مهم انتخابات ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول بیان کرد: تعامل نهاد‌های خدمت رسان باعث افزایش سرعت عمل و کیفیت کار می شود و همچنین موجب استفاده از همه توان نیروها و باعث ارتقای رضایتمندی مردم در جامعه می‌گردد.

در ادامه این دیدار بهاره فریادیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرداول با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت ، اظهار کرد: امنیت به عنوان پیش نیاز تمام اقدامات است به گونه‌ای که اگر این مهم نباشد هیچ اقدام سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.