رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام از برقراری ارتباط الکترونیکی بین کلانتری‌های شهر ایلام با دستگاه قضائی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ  مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در جلسه آموزشی برقراری ارتباط الکترونیک بین ناجا و دستگاه قضائی و در جمع روسای کلانتری شهر ایلام اظهار داشت: برقراری ارتباط الکترونیکی بین کلانتری‌های و دستگاه قضائی بمنظور دسترسی سریع به پرونده‌های قضایی و همچنین تسهیل و تسریع در انجام امورات و تکریم ارباب رجوع است.

او افزود: زیرساخت‌های لازم برای ارتباط با قوه قضاییه تدارک دیده شده و به مرور تمامی رده‌های پلیس پیشگیری از مزایای این طرح استفاده خواهد کرد.

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام تصریح کرد: این ارتباط بین ۶ کلانتری هدف استان با دستگاه قضائی برقرار شده و پس از احصاء معایب، نواقص و مشکلات و اقدام لازم در راستای رفع نقاط ضعف، ان شاء الله در آینده نزدیک طرح الکترونیکی کردن کلانتری و پاسگاه‌ها و ارتباط با دستگاه قضائی بصورت عملیاتی اجرا و محقق خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان با اشاره به اینکه اجرای هر طرحی در ادارات در ابتدا با کاستی‌هایی روبرو خواهد شد، تصریح کرد: به حول وقوه الهی خدمت گذاران مردم در نیروی انتظامی و دادگستری تمام تلاش خود را بکار خواهند بست که در این زمینه با کمترین میزان کاستی و مشکل احتمالی روبرو باشیم.

سرهنگ علیمحمدی گفت: مهم‌ترین دست آورد اجرای این طرح بین ناجا و قوه قضائیه جلوگیری از اتلاف وقت و سرگردانی شهروندان بین کلانتری ها، دادسرا‌ها و دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.