رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی مردمی حجت‌الاسلام رئیسی از تعیین دستورالعمل فعالیت‌های شهرستانی این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار علیرضا افشار رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی مردمی حجت الاسلام رئیسی امروز (شنبه ۸ خرداد) در نشست خبری در تشریح اقدامات و برنامه‌های این شورا اظهار کرد: حجت الاسلام رئیسی در زمان ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری سیاستی را اعلام کردند که مردم با همت خود باید در اصل انتخابات مشارکت داشته باشند و فرمودند هر خانه یک ستاد انتخاباتی است که معنای این حرف آن است که سطوح عمومی مردم باید کاری بزرگ برای انتخابات انجام دهند.

وی افزود: حرکت مردمی هوشمندانه و با توجه به شرایط مختلف جامعه بخشی از کار‌های عمومی مردم در انتخابات پیش‌رو است که قطعاً آثار و برکات خود را خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی مردمی حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: اخلاق انتخاباتی و رعایت منشور انتخاباتی برای مجریان، انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان لازم است و نباید در انتخابات تخریبی علیه رقبا صورت گیرد.

سردار افشار گفت: حذف تشریفات و کار‌های زائد و رعایت قانون در انتخابات از اصول اساسی کار‌های مردمی در ستاد‌های انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی محسوب می‌شود و بایستی این اصول از سوی تمامی ستاد‌ها رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: مأموریت اولیه گروه‌های مردمی و تشکل‌های کوچک باید مشارکت حداکثری و جذب مردم به منظور حضور در انتخابات باشد چرا که دشمن تلاش زیادی برای مأیوس کردن منظور عدم حضور در انتخابات داشته است؛ لذا همه ستاد‌های مردمی در انتخابات باید برای رفع تردید‌ها و شبهات در جامعه تلاش ویژه‌ای کرده و به تمامی آن‌ها پاسخ دهند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی مردمی حجت الاسلام رئیسی گفت : دشمنان اینگونه در جامعه القا کرده‌اند که نتیجه آرای انتخابات ریاست جمهوری از هم‌اکنون مشخص است و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور می‌شود و نیازی به مشارکت مردم نیست در حالیکه همگان وظیفه دارند مشارکت حداکثری در انتخابات را همراه با معرفی بیشتر حجت الاسلام رئیسی به مردم را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

سردار افشار تصریح کرد: آیـت‌الله رئیسی فردی مردم دوست، با توان مدیریتی بالا و تحول‌گرا، پرتلاش و متخصص‌محور است که تمامی این موارد در طول سال‌های اخیر به عنوان رویکرد اصلی وی کاملاً مشهود است که توانسته آستان قدس رضوی و قوه قضاییه را متحول کرده و نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند به نحوی‌که مشی مدیریتی او منجر به رفع مشکلات کشور و باز کردن زنجیر از دست و پای تولیدکنندگان شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و هوشمندی ویژه برای تثبیت پایه‌های نظام مشارکت بالایی را در انتخابات رقم زده و شور و نشاط ویژه‌ای را نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی مردمی حجت الاسلام رئیسی تأکید کرد: شورا‌های هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام رئیسی در سطح کشور تعیین شده و دستورالعمل فعالیت‌های آن‌ها هم مشخص است. ضمن اینکه سطوح مختلف فعالیت‌های انتخاباتی این ستاد از خانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و عموم جامعه تعریف شده است.

سردار افشار گفت: وجود شبکه‌های اجتماعی توانسته هزینه‌های ستاد‌های انتخاباتی را به مراتب کاهش دهد که این خود کار بزرگی برای بصیرت‌افزایی در جامعه است.

وی تأکید کرد: استقبال بسیار زیادی برای ایجاد و تشکیل ستاد‌های انتخاباتی مردمی حجت الاسلام رئیسی در کشور وجود دارد ضمن اینکه ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌هایی که به نفع حجت الاسلام رئیسی کناره‌گیری کرده‌اند همچنان فعال بوده و به زودی شاهد فعالیت ویژه آنان به نفع حجت الاسلام رئیسی خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی مردمی حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: نظر شورای ائتلاف، شورای وحدت و جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری روی حجت الاسلام رئیسی است و همه این جریانات تلاش‌های گسترده‌ای برای پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب انجام داده‌اند و تمامی سرمایه‌های مردمی خود را به میدان آورده‌اند.

سردار افشار عنوان کرد: حجت الاسلام رئیسی در قوه قضاییه ریشه‌های فساد را می‌زدند و ان‌شاءالله در قوه مجریه ریشه‌های فساد را خواهند خشکاند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما از حجت الاسلام رئیسی حکمی برای راه‌اندازی ستاد‌های مردمی انتخاباتی دریافت کرده‌اید، گفت: دستورالعمل کتبی برای ریاست ستاد‌های مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی صادر شده و آقای نیکزاد حکم فعالیت ستاد‌های مردمی را ابلاغ کرده‌اند. ضمن اینکه حجت الاسلام رئیسی توصیه شفاهی هم به من مبنی بر فعالیت ویژه و راه‌اندازی ستاد‌های انتخاباتی مردمی داشته‌اند و همه تلاش‌ها به این سمت و سو است که انتخابات بایستی مردمی بوده و از تشکیل ستاد‌های رسمی انتخاباتی به مانند دوره‌های قبلی پرهیز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
به به
آخرین اخبار