معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت:با هر نوع جرایم انتخاباتی در بستر فضای مجازی در اردبیل برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدوی‌راد، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: فعالیت‌های فضای مجازی در آستانه انتخابات رصد می‌شود و با هر گونه تخلفات و جرایم انتخاباتی در فضای مجازی در استان برخوردجدی می‌شود.

او با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی تبلیغ کاندیدا‌ها در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد افزود: در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده است ‌و فعالیت‌های فضای مجازی رصد می‌شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: هر‌گونه جرایم فضای مجازی که به صورت تهدید وا هانت افتراو نسبت دادن ناروا به کاندیداها در فضای مجازی انجام شود رصد و با جدیت توسط دستگاه قضایی برخورد می‌شود.

 مهدوی راد افزود: تهیه هرگونه کلیپ‌های توهین آمیز در شبکه‌ها فضا‌های مجازی ممنوع بوده و با متخلفان در این زمینه به جدیت برخورد می‌شود.

او تصریح کرد: فعالیت نهاد‌ها و ارگان‌هایی که نباید در انتخابات تبلیغ کنند نیز رصد می‌شود و با این نهاد‌ها و ارگان‌ها نیز با جدیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.