رشد ۹۶ درصدی کمک‌های حامیان به ایتام و محسنین خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از رشد ۹۶ درصدی مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی حامیان در سال ۹۹ به فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین استان خبرداد.

رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: پارسال ۳۶ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان کمک نقدی، غیرنقدی و خدمات توسط حامیان به حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

او با اشاره به این که تعداد کل فرزندان ایتام و محسنین ۹ هزار و ۲ فرزند است افزود: هم اکنون ۳۶ هزار و ۲۳۵ حامی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان حمایت می‌کنند که از این تعداد ۴ هزار و ۲۲۹ نفر در ماه مبارک رمضان امسال، حمایت خود را از فرزندان ایتام و محسنین اعلام کرده اند.

رفیعی اظهار کرد: در طرح اکرام ایتام افراد به صورت داوطلبانه پس از گفتگوی حضوری می‌توانند در حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک‌های ماهیانه حداقل ۲۰ هزار تومان مشارکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد: هم استانی‌ها با مراجعه به سایت یا دفاتر کمیته امداد می‌توانند حمایت خود را از یک یا چند فرزند یتیم، محسنین اعلام کنند و ماهیانه مبالغی را به حساب این ایتام واریز کنند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار