نوذری گفت: کیفیت نان در بیشتر واحد‌های نانوایی پایین بوده که این موضوع باعث ایجاد نارضایتی و شکایات متعددی از سوی مردم شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوذری فرماندار اندیکا گفت: بر اساس گزارشات واصله و بازدید‌های میدانی کیفیت نان در اکثر واحد‌های نانوایی مطلوب نبوده که این موضوع باعث ایجاد نارضایتی و شکایات متعددی از سوی مردم شده است و ادامه این روند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

او با اشاره به اهمیت وجود نان با کیفیت در سفره مردم و حق الناس بودن آن از سرپرست اداره صمت خواست در این خصوص برنامه ریزی‌های لازم را انجام و در صورت مشاهده تخلف مطابق با قانون برخورد شود.

مسعود بلدی سرپرست اداره صمت اندیکا گفت: کارگاه آموزشی تحت عنوان روش‌ها و شیوه‌های نوین پخت نان با حضور متصدیان واحد‌های نانوایی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه اکثر دستگاه و تجهیزات واحد‌های نانوایی بروز و مدرن هستند افزود: تنها تعدادی از آن‌ها دارای تجهیزات قدیمی می‌باشند که رایزنی‌های لازم به منظور پرداخت تسهیلات جهت خرید و بروز رسانی دستگاه‌ها و تجهیزات پخت آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بلدی بیان داشت: تعداد ۲۶ واحد نانوایی در سطح شهرستان فعال هستند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کیفیت نان ، پخت نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.