فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در صحنه‌های نبرد پدافندی، ثانیه‌ها و لحظه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم است و برای مدیریت این صحنه‌ها به افسران کارآزموده و آب‍دیده نیازمندیم.

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در همایش همتاسازی مدیران میانی پدافند هوایی ارتش گفت: افسران و مدیران باید هر لحظه برای مدیریت صحنه‌های نبرد واقعی آماده باشند و از هر فرصتی برای دریافت دانش و فنون اجرای ماموریت‌‎های رزمی - عملیاتی و دانش‌های تجربه محور استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صحنه‌های نبرد پدافندی، ثانیه‌ها و لحظه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم است و برای مدیریت این صحنه‌ها به افسران کارآزموده و آب‍دیده نیازمندیم، خاطرنشان کرد: تمام مدیران رده‌های بالا و میانی پدافند باید با اصول تعاملات و تشریفات آشنا بوده و در اجرای پروژه‌های اقتصادی و برنامه‌های فرهنگی از دانش روز و توان بهره‌گیری از ظرفیت‌ها بهره‌مند باشند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد تصریح کرد: در نیرو‌های مسلح به خصوص در پدافند، فارغ‌التحصیلی از دانشگاه یا مراکز آموزش درجه داری پایان کار و آخر راه نیست و افسران و درجه‌داران باید از هر فرصتی برای ارتقاء دانش و توان خود استفاده کنند که مطمئناً این شرایط باعث ارتقای منزلت و راندمان سازمانی خواهد شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با اشاره به تدابیر داهیانه فرماندهی معظم کل قوا در متن بیانه گام دوم انقلاب، افزود: باید همه آحاد درجه‌داران، افسران و فرماندهان، این منشور تمدن ساز را سرلوحه‌ی امور و کار‌های خود قرار بدهند که مطمئنا سعادت و پیروزی همه ما به اجرای دقیق آن بستگی دارد.

گفتنی است، همایش همتاسازی مدیران میانی پدافند هوایی برای انتقال انواع دانش و فنون از رده‌های بالا به رده‌های میانی به مدت سه روز در ستاد پدافند هوایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و معاونت‌های تخصصی، در کارگاه‌های مختلف دستاورد‌ها و تجربیات سال‌های گذشته و چشم انداز‌های آینده را در اختیار مدیران میانی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
کار خوبی
آخرین اخبار