رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از راه اندازی سیستم نسل جدید آشپزخانه های دانشگاهی مجهز به فناوری های نوین در ۱۰ استان خبرداد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  آئین افتتاح نسل جدید آشپزخانه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای مجهز به فناوری‌های نوین سیستم بخار مرکزی پخت ترکیبی در ۱۰ استان با حضور ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهندس رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در محل دانشکده دکتر شریعتی تهران برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که با کمک و همراهی ستاد، استان‌ها و نهادهای امور دانشجویی و صندوق رفاه توانستیم سیستم نسل جدید آشپزخانه‌های دانشگاهی مجهز به فناوری‌های نوین در ۱۰ استان را راه اندازی و افتتاح کنیم.

او ادامه داد: این سیستم جدید آثار و منافع زیادی هم از لحاظ مصرف انرژی و هم مدیریت سبز و سیستم بهداشتی در پی دارد که حتی می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌ها باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: دانشگاه در تمامی ابعاد برنامه‌های تحولی خود را داشته است و اساس کار ما ارائه خدمات آموزشی مناسب و شایسته به دانشجویان است و افتتاح ارتقا آشپزخانه‌های این مراکز یکی از برنامه‌های تحولی دانشگاه بوده است. این سیستم جدید آثار و منافع زیادی هم از لحاظ مصرف انرژی و هم مدیریت سبز و سیستم بهداشتی در پی دارد که حتی می‌تواند الگویی مطلوب جهت ارتقا و بهره وری برای سایر دانشگاه‌ها باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار