رئیس انجمن صنایع همگن شوینده، بهداشتی و آرایشی البرز با بیان این که در این صنایع علاوه بر کیفیت موضوع بسته بندی محصولات هم اهمیت بالایی دارد، گفت: ۷۰ درصد از صنایع آرایشی و بهداشتی در البرز متمرکز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد مهدی کامکار، رئیس انجمن صنایع همگن شوینده، بهداشتی و آرایشی البرز گفت: در دهه ۷۰ انجمن ملی صنایع شوینده، آرایشی، بهداشتی ایران اولین انجمن های تخصصی بود که در کشور شکل گرفت و آن زمان تعداد صنایع فعال در این زمینه به بیش از یکهزار مورد می رسید.

رئیس انجمن صنایع همگن شوینده، بهداشتی و آرایشی البرز افزود: با توجه به قرارگیری البرز در مجاورت پایتخت بیش از ۷۰ درصد از صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی کشور در البرز متمرکز است که اغلب جزء صنایع نامدار بوده و برندهایی شناخته شده ایران و در سطح منطقه هستند.

کامکار با بیان این که در این صنایع علاوه بر کیفیت موضوع بسته بندی محصولات هم اهمیت بالایی دارد، گفت: متاسفانه در سه دهه اخیر صنعت بسته بندی این محصولات دچار عقب افتادگی هایی بوده و مطلوب نیست به نحوی که بسته بندی تولیدات داخلی در این زمینه با صنایع آرایشی و بهداشتی دنیا توان رقابت ندارد.

او  با اشاره به اهمیت تولید کالای سلامت محور در صنایع آرایشی و بهداشتی افزود: در زمینه کارهای تولیدی در عرصه صنایع آرایشی و بهداشتی تنوع در نام، بسته بندی، رنگ و اسانس اهمیت بالایی دارد.

کامکار در مورد فعالیت صنعت تولید رنگ مو با اشاره به این که ده ها شرکت ایرانی به امر تولید مشغول هستند،  گفت: باید داشته های خود در این زمینه را حفظ کنیم.

او افزود: انجمن صنایع همگن شوینده، بهداشتی و آرایشی البرز به منظور شکل گیری ارتباط میان صنعت، دانشگاه و مراکز تصمیم گیری ایجاد شده است و نباید سلائق فردی را در این زمینه شاهد باشیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.