مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

حضور ۲۵ هزار و ۱۹۶ دانش آموز کرمانی درامتحانات نهایی پایه دوازدهم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت ۲۵ هزار و ۱۹۶ دانش آموز پایه دوازدهم در ۳۳۳ حوزه امتحان نهایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب در حاشیه بازدید از روند برگزاری امتحانات نهایی در شهر کرمان با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی استان مطلوب است، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در حوزه‌های امتحانی گزارش نشده است.

او با بیان اینکه خانواده‌ها نگران برگزاری حضوری آزمون‌ها نباشند، افزود: حضور مراقبان بهداشت و رعایت مقررات بهداشتی در حوزه‌های امتحانی موجب کاهش نگرانی‌ها در حوزه‌های امتحانی شده و به والدین اطمینان خاطر می‌دهیم که رعایت شیوه نامه‌ها جدی است، سؤالات بر اساس شرایط سال تحصیلی دانش آموزان طراحی شده است.

اسکندری نسب با تاکید بر اینکه حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در زمینه برگزاری امتحانات نهایی است، اظهار کرد: در راستای تحقق این مهم تعداد حوزه‌های امتحانی را در استان حدود ۵۰ درصد افزایش داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزانی که به علت بیماری شرایط شرکت در آزمون نهایی پایه دوازدهم را ندارند (غیبت موجه) می‌توانند در نوبت بعدی در امتحانات شرکت کنند.

اسکندری تصریح کرد: دانش آموزان پایه نهم که در آزمون به علت غیبت موجه شرکت نکرده اند در بازه زمانی۱۷ تا ۲۳ می‌توانند در امتحانات شرکت کنند.

او تاکید کرد: با توجه به برگزاری آزمون ورودی مدارس متوسطه تیز هوشان در ۲۰ و ۲۱ خرداد گفت: معدل پایه نهم در قبولی دانش آموزان متقاضی پایه نهم به دهم تیزهوشان تاثیری ندارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار