مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ثبت نام کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و هنری از چهارم تیر ماه آغاز می‌شود.

شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: فعالیت‌های تابستانی امسال نیز همانند سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا در بستر شبکه دانش آموزان شاد اجرا خواهد شد.

او از توجه به اوقات فراغت در کانون خانواده به عنوان یک نیاز ضروری به منظور هدفمند کردن و غنی سازی یاد کرد و افزود: برای توسعه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده هایشان سرفصل‌هایی در آموزش و پرورش در نظر گرفته شده تا دانش آموزان در تابستان بر حسب علایق و استعداد در کلاس‌های مختلفی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

شاوله تصریح کرد: نام نویسی از چهارم تیرماه در رشته‌های مختلف با مراسم افتتاحیه کلاس‌ها آغاز می‌شود و تا سی ام مرداد ماه فرایند آموزش ادامه دارد.

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت در کمک به ارتقا و رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در ایام تابستان گفت: می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح در فضای مجازی و تولید محتوا، اوقات فراغت جذاب و متنوعی برای دانش آموزان ارائه کرد.

او اضافه کرد: در مدارس منتخب رشته‌های ارائه شده با پیشنهاد مدیر پایگاه و پس از تصویب ستاد فعالیت‌های تابستانی شهرستان صورت می‌گیرد که اطلاع رسانی مستمر در خصوص ارائه آموزش‌های مجازی و حضوری فعالیت‌های تابستانی در شبکه شاد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.