رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : از ظهر امروز به مدت پنج روز تا ١٢ ظهر ١٧ خردادماه، سفر به استان کرمانشاه ممنوع است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : براساس پیش‌بینی سفر‌های هموطنان در تعطیلات پیش‌رو و تاثیر تردد‌های غیرضروری در سیر صعودی مبتلایان به بیماری مربوط به کرونا، برابر مصوبات ستاد ملی بیماری از ظهر امروز سفر به استان کرمانشاه ممنوع است.

او با بیان اینکه محدودیت‌ها از ظهر امروز به مدت پنج روز تا ١٢ ظهر ١٧ خرداد ادامه دارد، گفت : در این طرح مدیریت هوشمند تردد‌ها در دستور کار است و همچنین همکاران به صورت فیزیکی در معابر ورودی استان نیز مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: تردد‌های بین استانی فارغ از هرگونه رنگ‌بندی ممنوع اعلام شده، ولی داخل استان وضعیت رنگ‌بندی‌ها در اعمال محدودیت‌ها تاثیرگذار است.

او با بیان اینکه ۹ شهرستان استان دارای وضعیت نارنجی و یک شهرستان قرمز و مابقی زرد است، افزود: اعمال محدودیت‌های ترددی مربوط به هر سه وضعیت می‌شود یعنی هم ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان و شهرستان‌های استان ممنوع و هم خروج مربوط به این شهرستان‌ها به سایر شهرستان‌های استان یا خارج از استان ممنوع است.

حیدری اعمال قانون ورود به محدود شهر‌های قرمز را یک‌میلیون تومان و شهر‌های نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد:چون مدیریت در طول مسیر به صورت هوشمند است و تمامی سامانه‌های طول مسیر اعمال محدودیت را ثبت می‌کنند، احتمال دارد راننده‌ای در طول مسیر چند بار جریمه شود.

او گفت: در بحث خودرو‌های عمومی، انتظامی، حمل کالا‌های اساسی محدودیتی اعمال نمی‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.