فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری جاعل حرفه‌ای و سابقه‌دار اسناد و مدارک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا یاری فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس شهرستان اسلام آبادغرب از فعالیت یک جاعل حرفه‌ای در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی منزل مسکونی فرد جاعل در یکی از روستا‌های شهرستان اسلام آبادغرب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب افزود: در بازرسی‌های انجام شده یک دستگاه کامپیوتر که در حافظه آن تعداد زیادی مدارک جعل شده مربوط به ادارات دولتی، مدارک و گواهینامه‌های مختلف موجود بود به همراه یک دستگاه چاپگر رنگی مخصوص چاپ کارت الکترونیکی شناسایی و گواهینامه و عابر بانک کشف شد.

او افزود: تعدادی ورق فلزی آماده جهت جعل پلاک خودرو، تعداد زیادی اسناد مالکیتی و کارت سوخت خودرو‌های مختلف، بیش از ۵۰ جلد شناسنامه که اسامی و مشخصات آن‌ها توسط مواد شیمیایی محو شده بود، تعدادی کارت ملی، ۱۰ برگ مدرک فنی و حرفه‌ای جعلی به اسامی افراد مختلف و چندین برگ گواهی حضور در جبهه و بسیج فعال با مهر و امضاء جعلی سپاه پاسداران نیز کشف شد.

یاری ادامه داد: تعداد زیادی فرم خام و تکمیل شده شناسنامه اسب‌های دارای اصالت، تعداد پنج برگ مدرک تحصیلی مجعول دانشگاه آزاد، تعداد ۱۰ برگ کارت موتورسیکلت‌های مختلف، ۶ برگ گواهی مربوط به اداره تربیت بدنی و... نیز در بازرسی‌های انجام شده کشف شد.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب از دستگیری جاعل حرفه‌ای و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

کشف ۸۰۰ میلیون ریال ارزاق عمومی احتکار شده در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از کشف مقدار زیادی کالا و ارزاق عمومی احتکار شده در این شهرستان به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

علی عزیزیان افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی هرسین پس از اطلاع از وجود یک انبار محل احتکار کالا، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی‌های انجام شده ۲ تن و ۵۲۰ کیلوگرم برنج، یک تن و ۲۲۰ کیلوگرم قند و ۷۲۰ عدد پودر رختشویی احتکار شده به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

عزیزیان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

تشدید برخورد با تردد‌های غیربومی در تعطیلات نیمه خرداد

رئیس پلیس استان از تشدید برخورد با تردد وسائط نقلیه شخصی غیربومی در تعطیلات نیمه خرداد در شهر‌های کرمانشاه و از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه - ۱۲ خرداد) خبر داد.

فضل اله شیری افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و حفظ سلامت عموم، پلیس راهور با تردد خودرو‌های غیربومی در شهر‌های استان طی تعطیلات نیمه خرداد برخورد خواهد کرد.

او ادامه داد: براساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیر بومی از شهر‌های دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونا ممنوع است.

شیری گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی در ساعات شبانه، از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد نیز در همه شهر‌های استان ممنوع و مشمول اعمال قانون خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه افزود: خودرو‌های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی و حمل کالا‌های اساسی مردم شامل اعمال ممنوعیت‌های تعیین شده نیست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.