در نشست معاون پارلمانی و حقوقی بنیاد شهید کشور و رییس کل دادگستری استان کرمان، چند تفاهمنامه رسیدگی به امور قضایی ایثارگران امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی ایزدی، معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در نشست با رییس کل دادگستری استان کرمان که در دادگستری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  و شهدای ۱۵ خرداد، دفاع مقدس و انقلاب گفت: بررسی وضع عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  کرمان یکی از اهداف اصلی سفر به استان کرمان بوده است.

او با تاکید بر تکریم‌ جامعه ایثارگری افزود: برخی از جامعه ایثارگری نیز همچون بسیاری از افراد به علل گوناگون گرفتار دادگاه می‌شوند؛ اما خوشبختانه طی چندسال اخیر جمعیت زندانی ایثارگران از نصف هم کاهش یافته و جرائم‌مالی غیرعمد ایثارگران نیز با همکاری ستاد دیه در بسیای موارد رفع شده است.

 احمد گروئی ساردو، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این نشست از عملکرد و همکاری دستگاه قضا در رسیدگی به شکایات و جرائم و مشکلات جامعه ایثارگری استان قدردانی کرد.

یدالله  موحد، رییس کل دادگستری استان  کرمان نیز در این نشست گفت: خدمت به جامعه ایثارگری به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان همواره وظیفه است و نباید از هیچ کمک و حمایتی دریغ کرد؛ زیرا آن‌ها جان و سلامت خود را برای امنیت ملت و کشور فدا کردند و تاکنون همکاران دستگاه قضا براساس همین محور عمل کرده اند و از این به بعد هم  با تمام وجود، هر کجا که حقوق آن‌ها تضییع شده باشد، از آن ها دفاع خواهیم کرد.

در  این نشست چند تفاهمنامه رسیدگی به امور قضایی ایثارگران امضا شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار