فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۲۰ فقره سرقت منزل به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در اردبیل، بررسی موضوع با تشکیل تیم عملیاتی و با هدف کشف این سرقت‌ها در دستور کار ماموران تیم دوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات و بررسی‌های تخصصی، ماموران پلیس آگاهی اردبیل ردپای سارقی حرفه‌ای و سابقه دار را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق با هدفمندسازی گشت زنی‌های انتظامی و پس از هماهنگی قضائی خبر داد و گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با مدارک و مستندات لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۱۲۰ فقره سرقت منزل با همدستی ۳ سارق دیگر اعتراف که هر ۳ سارق نیز با هماهنگی قضائی و در عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

سردار حسینی از کشف تعداد قابل توجهی اموال مسروقه از سارقان خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش پرونده‌های کشف شده را ۱۰۰ میلیارد اعلام کردند.

او با بیان اینکه سارقان با دستور مقام قضائی و با صدور قرار سنگین راهی زندان شدند؛ تصریح کرد: توجه به هشدار‌های انتظامی و کاربردی کردن آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.