شرکت اپل پس از مدت‌ها در یک بروزرسانی جدید به اپل واچ خود قابلیت‌های تازه‌ای اضافه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، برنامه Fitbit  همیشه به دنبال ارائه ویژگی‌های جدید به دستگاه‌های پوشیدنی خود است، اما متأسفانه، این اتفاق زیاد نمی‌افتد. خوشبختانه یکی از این به روزرسانی‌های نادر برای کاربران Fitbit Sense و Versa ۳ به تازگی اتفاق افتاده است.  به روزرسانی جدید FitbitOS حداقل دو ویژگی جدید را اضافه می‌کند، سطح SpO۲ و پاسخ‌های شنیدنی Google، و همچنین برخی از پیشرفت‌هایی که از قبل در دسترس بودند.

مشاهده سطح اکسیژن خون در به روزرسانی جدید اپل واچ

در ابتدا، به لطف آخرین به روزرسانی، کاربران Fitbit Sense و Versa ۳ می‌توانند سطح اکسیژن موجود در خون خود را از مکان‌های دیگر ردیابی کنند. به غیر از صفحه ساعت SpO۲ و در داشبورد Health Metrics در برنامه Fitbit، کاربران اکنون می‌توانند میانگین شبانه و روند هفته گذشته خود را در اپل واچ خود مشاهده کنند.

علاوه بر این، کاربران Versa ۳ اکنون اعلان‌های کم و زیاد  شدن ضربان قلب را دریافت می‌کنند، زیرا دستگاه پوشیدنی دارای ردیابی ضربان قلب به طور مداوم ۲۴/۷ است. هنگامی که Versa ۳ هر چیز غیرمعمولی را تشخیص داد، یک اعلان ارسال می‌کند تا بتوانید در برنامه Fitbit یک نظرسنجی انجام دهید تا به شما کمک کند بهتر بفهمید چه خبر است.

اپل واچ

یکی دیگر از موارد مهم جدیدی که در به روزرسانی اضافه شده است، پاسخ‌های صوتی Google است. به عنوان مثال، اگر بخواهید زنگ ساعت را تنظیم کنید، Google با "انجام شد" پاسخ می‌دهد زنگ ساعت شما برای فردا ساعت ۷ صبح تنظیم شده است. " اگر از Google نحوه خوابیدن خود را بپرسید، می‌توانید پاسخ‌هایی مانند "از دیروز، در کل ۸ ساعت و ۱۵ دقیقه خوابیده‌اید" را دریافت کنید. اگر نمی‌خواهید سخنان Google را بشنوید، گزینه پاسخ صوتی را می‌توان غیرفعال کرد.

آخرین به روزرسانی جدید FitbitOS اصطلاحاً "ساعت تعویض چهره" را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا چهره ساعت را از روز به شب از سالن ورزشی به محل کار و ... تغییر دهند. کافیست صفحه ساعت را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا برنامه Clocks باز شود و قادر خواهید بود صفحه ساعت مورد علاقه خود را برای نمایش انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: اپل واچ ، شرکت اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار