در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته می شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

بارسا گایا را زیر نظر دارد

به نوشته نشریه "موندو دیپورتیوو" بارسلونا علاقه مند است خوزه گایا مدافع تیم والنسیا را به خدمت بگیرد. این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی به خاطر تمایل بارسا مذاکره بر سر تمدید قرارداد با والنسیا را متوقف کرده است.

مشکلات مالی والنسیا این تیم را در راه حفظ چند بازیکن کلیدی خود در تابستان امسال دچار مشکل خواهد کرد و تصور می‌شود که آن‌ها گایا را با قیمتی مناسب به بارسلونا بفروشند.

اطمینان وستهام از تمدید قرارداد مویس

به نوشته فوتبال اینسایدر باشگاه وستهام قصد دارد قرارداد مویس سرمربی خود را تمدید کند.

مویس که طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۳ هدایت تیم اورتون را بر عهده داشت در فهرست مربیان مد نظر این تیم برای جایگزینی کارلو آنچلوتی است، اما پس از برگزاری دور اول مذاکرات وستهام با این مربی به نظر می‌رسد که او بر سر قرار داد جدید سه ساله با وستهام به توافق خواهد رسید.

اقدام پاری سن ژرمن برای خرید واینالدوم

باشگاه پاری سن ژرمن در تلاش است تا جورجینیو واینالدوم را از چنگ بارسلونا در آورد.

قرارداد این بازیکن هلندی با لیورپول در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد و در آستانه انتقال به صورت آزاد به تیم بارسلونای اسپانیا قرار دارد. با این وجود پاری سن ژرمن پیشنهاد مالی بسیار خوبی به این بازیکن ۳۰ ساله ارائه کرده است تا مسیر او را از اسپانیا به فرانسه منحرف کند.

بارسلونا و آرسنال به دنبال مهاجم جوان اینترناسیونال

نشریه گلوبو اسپورت برزیل گزارش داد که دو تیم بارسلونا و آرسنال به دنبال جذب یوری آلبرتو مهاجم ۲۰ ساله تیم اینترناسیونال این کشور هستند.

بازیکن سابق سانتوس چند سال است که در رادار تیم‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و اخیراً عنوان شده که ارزش او بیش از ۱۰ میلیون یورو است.

لاتزیو به بواتنگ پیشنهادی نداده است

در حالی که عنوان می‌شد باشگاه لاتزیو در نظر دارد بواتنگ را به خدمت بگیرد، اما مشخص شده است که این تیم فقط با مدیر برنامه‌های او مذاکراتی داشته و هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای خرید این بازیکن ارائه نکرده است.

گرت بیل در اندیشه بازنشستگی

گرت بیل هافبک ولزی تیم رئال مادرید که فصل گذشته به صورت قرضی برای تاتنهام بازی می‌کرد پس از پایان بازی‌های جام ملت‌های اروپا درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت.

به نوشته مارکا گرت بیل تابستان امسال پس از مسابقات یورو ۲۰۲۰ به بازنشستگی فکر خواهد کرد و به نظر می‌رسد که قرارداد خود با رئال را زودتر از موعد فسخ کند.

فراز و نشیب‌های بازیکن ملی پوش ولز در تاتنهام پایان خوشی داشت، اما گفته می‌شود او از فوتبال باشگاهی خسته شده است.

ساری و لاتزیو به امضای قرارداد نزدیک شدند

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا مذاکرات مائوریتزیو ساری با لاتزیو بسیار خوب پیش رفته است و او در آستانه نشستن روی نیمکت مربیگری آلبی سلسته قرار دارد. دستمزد این مربی بین ۳ تا ۳ و نیم میلیون یورو به علاوه پاداش خواهد بود.

سیمونه اینزاگی سرمربی فصل گذشته لاتزیو به تازگی این تیم را ترک کرده و هدایت تیم اینتر را برعهده گرفته است.

توقف مذاکرات تاتنهام با کونته

به نوشته تلگراف باشگاه تاتنهام مذاکره با آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی را متوقف کرده است و این مربی دیگر شانسی برای حضور بر روی نیمکت اسپرز را ندارد.

کونته گزینه اصلی تاتنهام برای جانشینی خوزه مورینیو بود، اما به نوشته گاردین درخواست بودجه هنگفت برای نقل و انتقالات نقطه اختلاف ۲ طرف بود و باعث شد مذاکرات متوقف شود.

پوچتینو دیگر گزینه احتمالی تاتنهام است، اما پاری سن ژرمن مایل به حفظ این مربی آرژانتینی است.

کارلوس توز از بوکاجونیورز جدا می شود

کارلوس توز ستاره کهنه کار باشگاه بوکاجونیورز اعلام کرد که به زودی این تیم را ترک خواهد کرد، زیرا دیگر برای رقابت آماده نیست، اما هنوز بازنشستگی خود را به طور رسمی از فوتبال اعلام نکرده است.

ستاره سابق منچسترسیتی گفته که ممکن است نظر خود را طی چند ماه آینده در مورد فوتبال تغییر دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار