مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: جوانی بر اثر شنا در منطقه ممنوعه سد طرق مشهد غرق شد و جان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد مسعود ظهوریان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق شدن جوانی ۲۳ ساله در دریاچه پشت سد طرق تیم ویژه ایستگاه غواصی سازمان آتش‌نشانی مشهد به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: غواصان این سازمان پس از حضور در محل در کمترین زمان ممکن عملیات جستجو را از همان نقطه‌ای که توسط حاضران اعلام شده بود آغاز و پس دقایقی پیکر بی جان این جوان از عمق آب کشف و به کنار دریاچه منتقل کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: در بررسی‌های بالینی توسط تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل فوت این فرد تأیید شد.

ظهوریان بیان کرد:  باتوجه به نصب تابلو‌های هشداری در اطراف دریاچه سد طرق متاسفانه این جوان که به همراه دوستانش در محل حضور یافته بود، در اقدامی خطرناک و به علت  توجه نکردن به نکات ایمنی در نقطه‌ای از دریاچه به قصد شنا وارد آب شده بود که متاسفانه غرق شده است.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.