پخش برنامه انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری از شبکه جهان بین

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، زمان پخش برنامه انتخاباتی نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه جهان بین را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: امسال به خاطر شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات و نبود سفر‌های استانی نامزد‌های ریاست جمهوری، رسانه ملی برای نخستین بار، با تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از ظرفیت شبکه‌های استانی برای گفتگو با مردم استان‌های مختلف اقدام کرده است.

او افزود: در این زمینه معاونت امور استان ها، ضبط برنامه‌های «ایران سرای من و گفتگو با دوربین» را با حضورنامزد‌های ریاست جمهوری برای ۳۰ استان آغاز کرده است.


بیشتر بخوانید


افشارنیا اضافه کرد: هفت نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، هر کدام ۳۰ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای خواهند داشت که از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی طبق برنامه تنظیمی و مصوب، پخش خواهند شد.

او ادامه داد: این برنامه‌ها به طور متمرکز در استودیو‌های سازمان صدا و سیما در تهران ضبط شده است و بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته از ۱۹ خرداد ماه روی آنتن شبکه‌های صدا و سیمای استانی می‌روند، بر این اساس جدول پخش برنامه انتخاباتی نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ویژه استان چهارمحال و بختیاری که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به صورت همزمان از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود به شرح زیر است:

آقای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی: چهار شنبه ۱۹ خرداد
آقای سعید جلیلی: پنج شنبه ۲۰ خرداد
آقای عبدالناصر همتی: جمعه ۲۱ خرداد
آقای امیر حسین قاضی زاده هاشمی: شنبه ۲۲ خرداد
آقای محسن مهرعلیزاده: یکشنبه ۲۳ خرداد
آقای علیرضا زاکانی: دوشنبه ۲۴ خرداد
آقای محسن رضایی: سه شنبه ۲۵ خرداد

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.