کارشناس فوتبال درباره پیروزی پرگل تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی بحرین توضیحاتی را بیان کرد.

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی بحرین اظهار کرد: تیم ملی فوتبال در این ۲، ۳ سال کمتر به این خوبی بازی کرده بود. تیم ملی بحرین در  ۱۵ دقیقه نیمه اول بازی به دنبال حفظ مالکیت توپ در زمین خودش بود و  این کار را انجام می‌داد تا مانع واکنش قوی  تیم ملی ایران شود. به نظرم  ۲ تیم در نیمه اول بازی به دنبال ارزیابی یکدیگر بودند و تیم ملی فوتبال کشورمان درصدد بود تا  موقعیت گلزنی ایجاد کند.  

او ادامه داد: عملکرد خوب تیم‌های بحرین و ایران باعث شد که بازی مسیر طبیعی خود را طی کند و بازیکنان بدون ریسک و فشار بازی می‌کردند. تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه دوم بازی توانست تیم بحرین را خسته کند و  طارمی و سردار آزمون  با همکاری خوب توانستند  گل اول و دوم را در طی ۱۰ دقیقه به ثمر برسانند و تیر خلاص را به بحرین زدند. همکاری طارمی و ترابی در محوطه جریمه حریف باعث شد که طارمی گل سوم را به زیبایی بزند. ترابی در گل سوم تیم ملی نقش بزرگی داشت.

ذوالفقارنسب درباره این که بهترین بازیکن این بازی چه کسی بود، گفت: به نظرم همه بازیکنان به خصوص هافبک‌ها و مهاجمان خوب بازی کردند، اما مدافعان ما زیاد تحت فشار قرار نگرفتند. حیف است که ما فقط  اسم  چند بازیکن را به عنوان بهترین نفرات نام ببریم.  

کارشناس فوتبال درباره ۲ بازی بعدی تیم ملی فوتبال گفت:  ما باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و تیم‌های عراق و بحرین ۲ بازی خود را در این گروه انجام داده اند و بازی با یکدیگر  ندارند. بازی با کامبوج سخت نیست و فکر می‌کنم کادر فنی تیم ملی فوتبال باید در این بازی به بازیکنان اصلی استراحت بدهد و از  بازیکنان ذخیره استفاده کند تا در دیدار پایانی بهترین بازیکنان ما با بالاترین انرژی به زمین مسابقه بروند تا موفق شوند.  

او در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی برود، چون شایستگی و لیاقت لازم را دارد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار