دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره عملکرد ورزشکاران کشورمان در مسابقات بین المللی ترکیه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره سطح مسابقات بین المللی ترکیه اظهار کرد:  خدا را شکر  تیم ملی دو و میدانی به دومین رویداد بین المللی در ترکیه   از سوی  فدراسیون دو و میدانی اعزام شد. همچنین دستاورد بزرگ و مفیدی برای دو و میدانی کشورمان به دست آمد. با توجه به پتانسیلی که ترکیه دارد و ورودی‌های المپیکی زیادی که این کشور دارد، سطح مسابقات بین المللی بالا بود. برخی از رکورد‌ها در حد رکورد‌های جهانی بود و  ورزشکاران ما در برخی از حوزه‌ها نتایج خوبی گرفتند. دوندگان با رکورد‌های خود توانستند رتبه خود را در جدول رنکینگی برای حضور در المپیک بهتر کنند.

او ادامه داد: ورزشکاران ما عملکرد خوبی در مسابقات بین المللی ترکیه داشتند و ۲ ورزشکار ما ورودی جهانی را به دست آوردند که این اتفاق خوبی برای دو و میدانی کشورمان است. تیم ملی جوانان  قبل از شروع مسابقات آسیایی و جهانی  به رقابت‌های بین المللی ترکیه اعزام شدند که محک خوبی برای ملی پوشان کشورمان بود. به هر حال آینده روشنی در دو و میدانی به خصوص در رده‌های سنی  پایه  پیش بینی می‌کنیم.  

رضایی گفت: شاهین مهردلان بعد از ۱۰ سال توانست رکورد دو و میدانی کشورمان را در ماده پرتاب وزنه بشکند. البته نتایج حاصل از حضور ایران در رویداد بین المللی ترکیه تحول خوبی در دو و میدانی کشورمان ایجاد خواهد کرد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار