علی‌اکبری گفت: دومین دوره از جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی‌اکبری، مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد  با اشاره به برگزاری دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اظهار کرد: این دوره از جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی از ابتدای خرداد آغاز شده و در حال حاضر نیز جلسات پیش‌دفاع متمرکز متأخرین درحال برگزاری است.

او ادامه داد: تا روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۸ خرداد) از بین ۵۸۹ دانشجوی دکتری رشته‌های علوم انسانی و هنر شرکت کننده در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز، آرای ۵۸۲ دانشجو ثبت شد که از این تعداد ۴۲۷ دانشجو موفق به کسب کفایت علمی شدند. از بین ۳۰۴ دانشجوی فنی و مهندسی حاضر در این دوره نیز آرای ۲۹۵ دانشجو ثبت شده که کفایت علمی ۷۹ درصد این دانشجویان شامل ۲۳۵ نفر احراز شده است.

علی‌اکبری افزود: همچنین ۲۸ دانشجوی مقطع دکتری تخصصی علوم پزشکی نیز در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز شرکت کردند که کفایت علمی ۱۴ نفر از آن‌ها تأیید شد.

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد از اخذ کفایت علمی ۷۶ درصد دانشجویان «علوم انسانی و هنر» و «علوم، مهندسی و کشاورزی» این دانشگاه در دومین جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: از مجموع ۸۹۳ دانشجوی غیرپزشکی حاضر در این دوره از جلسات پیش‌دفاع متمرکز، ۶۶۲ نفر موفق به کسب کفایت علمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دکترای الکی با شهریه های گزاف؟
آخرین اخبار