رای اولی‌های شهرستان خنداب در این شهرگردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و در حالی که کمتر از ۸ روز به انتخابات ۲۸ خرداد باقی مانده نوجوانان رای اولی شهرستان خنداب در این شهرگردهم آمدند.

همایش ۱۳۵۰ رای اولی‌های شهرستان خنداب در سالن چند منظوره شهید فهمیده شهر خنداب برگزار شد.

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه شهرستان خنداب در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: حضور شما و انتخاب اصلح و آگاهانه شما بسیار مهم و ارزشمند است.

سرهنگ صادقی افزود: هر کدام از شما یک سفیر برای جمهوری اسلامی هستید و رای شما همانند یک گلوله ایست که به قلب دشمن نشانه خواهد رفت.

یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر در استان مرکزی واجد شرایط رای دادن هستندکه ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر آن‌ها رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

همچنین در استان مرکزی ۷۴۹ نفر داوطلب انتخابات شورا‌های شهر هستند و ۴ هزار و ۷۷۵ نامزد انتخاباتی هم داوطلب حضور در شورا‌های روستا هستند.

با اعلام اسامی نهایی نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا تبلیغات انتخاباتی این نامزد‌ها از نیمه شب امشب و از ابتدای بامداد فردا آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و از ۲۴ ساعت قبل از رای گیری از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۲۷ خرداد همه تبلیغات‌های انتخاباتی ممنوع می‌شود.

تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است تا مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.