۳ ناظر در هر شعبه اخذ رای در مهاباد نظارت می‌کنند

رئیس هیأت نظارت انتخابات مهاباد با اشاره به آمادگی نظارتی و اجرایی ستاد برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی، گفت: در هر شعبه اخذ رای ۳ ناظر حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مجید پاتو رئیس هیأت نظارت انتخابات مهاباد با تاکید بر تخصص و امانت داری ناظران اخذ رای در این شهرستان، اظهار کرد: تا پایان انتخابات امانت دار رای مردم و نامزد‌هایی هستند که با مردم آن‌ها را لایق دانسته اند.

پاتو با بیان اینکه در هر شعبه اخذ رای ۳ ناظر در برگزاری انتخابات نظارت می کنند، افزود: همچنین ۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری را در این شهرستان برعهده دارند.

صنعتی رئیس هیأت بازرسی انتخابات مهاباد هم با بیان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پیش رو بیان کرد: با قانون مداری تا پایان انتخابات و مشخص شدن نتایج، کار را با تلاش و هماهنگی هر سه هیأت انتخاباتی دامه می‌دهند.

صنعتی با اشاره به وضعیت کرونایی و حفظ سلامت همگانی از نامزد‌ها خواست تا باید‌ها و نباید‌ها را در زمان، مکان و نحوه انتخابات رعایت کنند.

او افزود: نامزد‌ها نباید در مکان‌های اعلام شده ستاد برپا کنند و برپایی و راه اندازی ستاد در مکان و فضا‌های های سر بسته ممنوع است.

این مقام مسئول تصریح کرد: نامزد‌ها قبل از راه اندازی ستاد، مکان آن را با فرمانداری مطرح کنند در غیر این صورت جلوگیری و برخورد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مهاباد گفت: دیوار نویسی ممنوع است و با توجه به شرایط کرونایی نامزد‌ها باید اخلاق مداری و قانون مداری را سرلوحه کارشان قرار دهند و رفتار انتخاباتی نامزد‌ها خود ملاکی است برای انتخاب شدن از سوی مردم.

او در پایان تاکید کرد: به تمام شکایات انتخاباتی رسیدگی و تمام رفتار‌های انتخاباتی نامزد‌ها و طرفدارانشان نظارت می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.