آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی شورا‌ها در چهارمحال و بختیاری

تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری از صبح امروز پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری از صبح امروز پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

با آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، معابر شهری مملو از پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها شد.


بیشتر بخوانید


در ابتدای زمان تبلیغات رسمی، تعدادی از هواداران نامزد‌های انتخاباتی، اقدام به چسیاندن پوستر داوطلبان در کنار درخت ها، خیابان‌ها و مکان‌های در نظر گرفته شده کردند.

البته تعدادی از نامزد‌های انتخاباتی در این دوره بیشترین حجم تبلیغاتی خود را به فضای مجازی اختصاص داده اند.

ملک محمد قربانپور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: امسال صلاحیت ۸۰۲ داوطلب توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری تایید شد.

طبق ماده ۷۵ قانون انتخابات و ماده‌های ۶۱ و ۶۲ آیین‌نامه اجرایی، تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۰ آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار