با اعلام اسامی و آغاز تبلیغات میاندوره‌ای مجلس داوطلبان حوزه آشتیان، تفرش و فراهان هم فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، با اعلام اسامی نهایی نامزد‌های میاندوره‌ای مجلس شورا‌ی اسلامی تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس از اولین دقیقه بامداد امروز آغاز شد و داوطلبان وارد مرحله تبلیغات شدند تا به مدت یک هفته خود را به مردم معرفی کنند.

در استان مرکزی ۲۸ خرداد ماه علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد.

انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی در حوزه آشتیان، تفرش و فراهان برگزار می‌شود و ۴۱ داوطلب تایید صلاحیت شده برای کسب یک کرسی این حوزه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فعالیت داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس در استان مرکزی + اسامی

تبلیغات انتخاباتی برای شورای شهر، ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس از ۲۴ ساعت قبل از رای گیری از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۲۷ خرداد ممنوع می‌شود.

در روز ۲۸ خرداد انتخابات برگزار می‌شود و یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای در استان مرکزی فرصت دارند در این روز در پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد انتخاباتی مد نظرشان رای دهند.

از مجموع رای دهندگان ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همه اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات از وزارت کشور تحویل گرفته شده و به فرمانداری‌ها و بخش داری‌ها تحویل داده شده است تا همه دستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در چارچوب قانون حرکت کنند.

اکرمی با اشاره به اتخاذ تمهیدات بهداشتی افزود: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.