‍ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام خبر داد؛

برون سپاری خدمات مددکاری از اولویت های کمیته امداد

موسی نژاد گفت:برون سپاری خدمات مددکاری کمیته امداد ایلام در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان چوار گفت:از سال گذشته تاکنون بخشی از خدمات کمیته امداد از جمله بخش‌هایی از خدمات مربوط به سالمندان برون سپاری شده و در حال فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برون سپاری سایر خدمات مددکاری هستیم.

او افزود:در موضوع برون سپاری مراکز نیکوکاری در اولویت همکاری هستند و تاکنون نیز پرونده‌های مددجویی بسیاری در اختیار این مراکز قرار گرفته است.

موسی نژاد اضافه کرد:خدمت رسانی کمیته امداد ایلام به نیازمندان در سال ۹۹ دوبرابر سال قبل از آن بوده است و در سال ۱۴۰۰ نیز خدمت کمیته امداد به نیازمندان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

او اعلام کرد:اثر بخش بودن خدمات کمیته امداد همواره در اولویت و مورد توجه امداد بوده و تلاش ما این است که هر خدمتی که به جامعه مددجویی ارائه می‌شود تأثیرات ملموسی بر زندگی خانواده‌ها داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام اضافه کرد:محقق نمودن شعار سال در حوزه خدمت رسانی خصوصا در زمینه‌های تولید، اشتغال و مانع زدایی برنامه جدی امداد استان در سال جاری بوده و برای تحقق این مهم کارگروه‌های را در دفاتر امداد راه اندازی کرده ایم.

او یادآور شد:چنانچه بخواهیم خدمات تآثیر گذار و ماندگاری به مردم ارائه دهیم همواره باید عملکرد خود را مورد ارزیابی و نظارت قرار دهیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.