کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه‌ خیر سازِ منوجان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان با حضور مسئولان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و مدیر عامل شرکت صنعتی معدنی گهر زمین، کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه خیر ساز در منوجان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به زمین زده شد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین این کلنگ زنی، از خدمات عمرانی و آموزشی شرکت صنعتی معدنی گهر زمین در مناطق جنوبی و محروم استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: این خدمات اثر بخش برای همیشه تاریخ در ذهن مردم جنوب کرمان ماندگار خواهد بود.

او با بیان اینکه در هشت سال اخیر ۴۸ مدرسه در منوجان احداث شده، افزود: بیش از نیمی از این مدارس به همت خیرین ساخته شده است.

اسکندری نسب تصریح کرد: این مدرسه ۶ کلاسه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ۴۹۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به همت شرکت صنعتی معدنی گهر زمین احداث خواهد شد.

آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز با حضور مدیر عامل شرکت صنعتی معدنی گهر زمین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار