حجت الاسلام رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان گفت: برنامه ریزی دقیق برای جلوگیری از هدر رفت محصولات کشاورزی در استان سمنان ضرورت دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی این استان و مستند ایران سرای من، ضمن اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان سمنان همانند، ظرفیت‌های معدنی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری، نیرو‌های انسانی، منابع طبیعی، و گردشگری گفت: با شناخت دقیق از ظرفیت ها، برنامه ریزی برای جلوگیری از خام فروشی و فراوری برای ارزآوری چه در استان سمنان چه در کشور ضرورت دارد.

حجت الاسلام رییسی با اشاره اینکه مهدیشهر استان سمنان می‌تواند به قطب دامپروری صنعتی کشور تبدیل شود گفت: استفاده از برنامه‌ی زنجیره کشاورزی و دامپروری در استان سمنان با تبیین برنامه‌ای مدون برای جلوگیری از هدر رفت محصولات باید برنامه ریزی دقیق شود.

او  با اشاره به بررسی و داوری عادلانه موضوع آب در استان سمنان گفت: در کلان کشور مشکل کمبود آب وجود ندارد، بلکه مشکل مدیریت تخصیص اب وجود دارد و با برنامه ریزی مناسب در حوزه‌های مختلف مثل بخش کشاورزی میتوان این مشکل را رفع کرد.

حجت الاسلام رییسی هم چنین گفت: شهمیرزاد یکی از ظرفیت‌های گردشگری است و نزدیکی سمنان به پایتخت، امکان تبدیل شدن به قطب گردشگری را فراهم میکند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.