استاندار بوشهر گفت: هیئت صدور مجوز‌های سرمایه گذاری‌های خارجی با سرمایه گذاری خارجی دو واحد صنعتی در بوشهر موافقت کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر بیان کرد: توسعه اشتغال در استان را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و از طرح‌های صنعتی حمایت می‌شود.

او جذب سرمایه گذاری خارجی در استان را یکی از اقدامات مهم دانست و عنوان کرد: تلاش می‌شود شرایط مناسب برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان فراهم شود و حمایت لازم را خواهیم داشت.

استاندار بوشهر ادامه داد: هیئت صدور مجوز‌های سرمایه گذاری‌های خارجی با سرمایه گذاری خارجی دو واحد صنعتی در بوشهر موافقت کرده است.

گراوند بیان کرد: با تصویب هیئت صدور مجوز‌های سرمایه گذاری‌های خارجی و ابلاغ وزیر اقتصاد با سرمایه گذاری خارجی در دو واحد صنعتی در شهرستان بوشهر موافقت شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: برای این دو واحد صنعتی هشت میلیون و ۷۵۰ هزار یوان سرمایه گذاری انجام و با این حجم سرمایه گذاری در دو واحد صنعتی زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال ۱۴۱ نفر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.