رسانه‌های صهیونیستی پس از حدود یک ماه جزئیات عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی در زعتره و شلیک گلوله به سوی نظامیان صهیونیست را منتشر کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از قدس الاخباریه، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» جزئیات عملیات «زعتره»  در نابلس که در آن ۳ نظامی صهیونیست زخمی شدند را از زبان «منتصر شلبی» که اکنون اسیر صهیونیست‌ها است، منتشر کرد.

یدیعوت آحارنوت اظهار داشت که منتصر شلبی یک ماه قبل از عملیات، روی اسلحه‌ای که داشت آموزش دیده بود و دو بار برای اجرای آن تلاش کرد. او وصیت نامه خود را نوشته بود. شلبی در روز عملیات همسر و فرزندان خود را به خانه خانواده اش برد، سپس اسلحه و ده‌ها گلوله آن را برداشت و از خانه خارج شد.

این روزنامه در ادامه افزود: شلبی تپانچه را در یک تکه پارچه روی صندلی کنار راننده پنهان کرده بود و هنگامی که به ایست بازرسی شهرک زعتره رسید، اسلحه را برداشت و به سمت نظامیان صهیونیست شلیک کرد.

در کیفرخواست دادستانی اشغالگران علیه منتصر شعلبی، آمده است که زندانی شلیک را متوقف نکرده تا اینکه لوله اسلحه‌ای که در دست داشت منفجر شد و بعد محل را ترک کرد، اما در هنگام عقب نشینی در گلوله باران سربازان اشغالگر زخمی شد.

یدیعوت آحارنوت در خصوص عملیات بازداشت او مدعی شد: منتصر شلبی از محل عملیات عقب نشینی کرد و به همراه همرزمان خود در روستا «عقربا» مخفی شد و سپس به مزرعه‌ای در حومه روستا نقل مکان کرد. اندکی قبل از دستگیری او به «رام الله» سفر کرد. در رام الله ریش خود را تراشید و موهایش را رنگ کرد، یک سیم‌کارت جدید و یک آنتی بیوتیک خریداری نمود تا زخم خود را ضدعفونی کند.

این روزنامه گزارش داد که منتصر شلبی سرانجام در خانه یکی از همرزمانش در شهر «سلواد» در شمال رام الله بدست سرویس امنیت رژیم صهیونیستی (شاباک) بازداشت شد.

این عملیات شهادت طلبانه در اواخر ماه رمضان و اوج حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری روی داد و موجب ترس و وحشت نظامیان صهیونیست از تکرار آن شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات زعتره در کرانه باختری را پاسخی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی و امتداد مبارزه ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس عنوان کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل غاصب وجنایتکار
آخرین اخبار