امام جمعه ایلام:

دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است، گفت: امیدآفرینی مهم‌ترین نقش رسانه‌ها در شرایط کنونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان ایلام گفت: رسانه‌های استان در بحث مشارکت حداکثری، شور انتخاباتی و تبیین لزوم حضور مردم پای صندوق‌های رای اهتمام داشته‌اند که این حرکت شایسته تشکر و قدردانی است.

او با بیان اینکه امروز قدرت تبلیغاتی دشمن آخرین حربه‌ای است برای ضربه زدن به نظام اسلامی، بیان کرد: مشارکت در انتخابات و دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است و رسانه‌ها نقش مهم و بی بدیلی در این امر دارند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دشمنان با تمام توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در تلاش هستند که مردم را از نظام اسلامی مایوس کنند، اضافه کرد: در این راستا نیازمند هستیم که افتخارات و دستاورد‌های دوران پس از انقلاب نظام تبیین شود.

امام جمعه ایلام اعلام کرد: رسانه‌ها برای مقابله با این ترفند با جدیت و پشتکار تمام تولید محتوا کرده و فرهنگ امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند.

او با اشاره به اینکه از همه خبرنگاران و رسانه‌ها که برای گرم کردن تنور انتخابات تلاش کردند و وقت گذاشتند، قدردانی می‌کنم، افزود: شورا‌های شهر در امر فضای شهر بسیار تاثیر گذارند و باید این نقش برای آحاد جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: وضعیت شهری در شهر ایلام مناسب نیست و در ابتدایی‌ترین خدمات مورد نیاز در شهر مشکل وجود دارد.

او با اشاره به اینکه امروز مشکلات و گلایه‌هایی وجود دارد، اما این شرایط قابل تغییر است، عنوان کرد: دشمن از اول انقلاب تاکنون همواره تلاش کرده است که مردم پای صندوق‌های رای نیایند و بر این امر تبلیغ کرده است.

حجت الاسلام کریمی تبار اعلام کرد: لازم است مردم برنامه‌های نامزد‌ها را با دقت رصد کرده و فردی اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: ایلام در موضوع دفاع مقدس مظلوم و رشادت‌های مردم استان ایلام مغفول واقع شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.