موسی نژاد گفت: از سال گذشته تا امسال حدود ۷۸۰ مددجوی بیکار مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام از طریق کاریابی شرایط اشتغال آن‌ها فراهم شده است.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: سال گذشته تعداد ۳۸۸ نفر و از ابتدای امسال تاکنون نیز از طریق کاریابی و فعالیت در موسسات و شرکت‌ها حدود ۴۰۰ نفر مشغول به کار شده اند.

او با عنوان اینکه میزان اشتغال ایجاد شده از طریق کاریابی امسال تاکنون بیشتر از ۵۵ درصد میزان هدف گذاری شده بوده است بیان کرد: اشتغال از طریق کاریابی به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال همچنان ادامه دارد.

موسی نژاد با بیان اینکه کافرمایانی که مددجویان کمیته امداد را استخدام و بکارگیری می‌کنند مورد تشویق این نهاد قرار می‌گیرند اضافه کرد: به همین منظور بسته‌های تشویقی گوناگونی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد:پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان به ازاء بکارگیری هر مددجو و نیز پرداخت حق بیمه سهم کارفرما تا چند سال از جمله بسته‌های تشویقی کمیته امداد در ازاء بکارگیری مددجویان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.