نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بعداز ظهر امروز در سفرخود به استان کرمانشاه بعد از دیدار با مردم شهرستان جوانرود پای درد و دل آن ها نشست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بعداز ظهر امروز در سفرخود به استان کرمانشاه درابتدا با حضور در بازارچه مرزی شهرجوانرود از نزدیک با کسبه محل و مردم به گفتگو پرداخت و مردم مشکلات خود را با او در میان گذاشتند.

او سپس در یک مجتمع تجاری در شهر جوانرود برای جمعی از مردم به سخنرانی پرداخت .

او گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و وجود بیماری کرونا امکان حضور گسترده نامزد‌ها دربین مردم وجود نداشت و علت انتخاب جوانرود برای سفر تبلیغی من ؛ منطقه محروم و مشکلات عدیده مردم این خطه بود که از جمله کولبری است.

قاضی زاده هاشمی افزود: دولت‌های گذشته در این استان بیشتردر بحث زیرساخت ورود کرده بودند و دربحث معیشت و اشتغال مردم این مناطق با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

او افزود: اگر من منتخب مردم شوم دولت در بحث تجارت مرزی بازرگانی کشاورزی معدن و اشتغال برای مرزنشینان کشور برنامه‌های زیادی دارد و شرایط سرمایه گذاری را با توجه به بازار ششصدمیلیونی همسایگان ایران تسهیل خواهم کرد .

او کار مهم اقتصادی خود برای مردم مرزنشین را تمرکززدایی و رونق توجه بیشتر به مرز‌ها عنوان کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.