شزنی دروازه بان تیم ملی فوتبال لهستان با اشتباه خود اولین گل به خودی تاریخ مسابقات جام ملت‌های اروپا را به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شزنی دروازه بان ۳۱ ساله تیم ملی فوتبال لهستان در دیدار مقابل تیم ملی اسلواکی دومین گل به خودی مسابقات یورو ۲۰۲۰ را در پنجمین بازی این مسابقات به ثبت رساند.

این نخستین باری است که یک دروازه بان در مسابقات جام ملت‌های اروپا گل به خودی می‌زند.

تیم ملی اسلواکی در دقیقه ۱۸ با حرکت مهاجم خود ماک و با اشتباه شزنی توانست دروازه تیم لهستان را باز کند و نیمه اول را بر خلاف انتظار‌ها مقابل لهستانی‌ها با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.

اولین گل به خودی جام را نیز دیگر یوونتوسی حاضر در این جام، دمیرال ستاره تیم ملی ترکیه به ثمر رسانده بود. نکته جالب این ۲ گل به خودی این است که هر ۲ بازیکن، بازیکنان تیم یوونتوس هستند و موضوع عجیب‌تر اینکه آخرین گل به خودی مسابقات جام جهانی را هم یک یوونتوسی وارد دروازه خودشان کرده بود. ماریو مانژوکیچ مهاجم وقت یوونتوس، در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ دروازه کرواسی را به اشتباه باز کرده بود تا به این ترتیب، ۳ گل به خودی آخری که در مسابقات جام جهانی و یورو زده شده را بازیکنان تیم یوونتوس زده باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
دروازه بانه فازش چیه
آخرین اخبار