۱۲۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات در بیله‌سوار پیش‌بینی شد

فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: ۱۲۵ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم در این دوره از انتخابات در این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن قبادی، فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: بر اساس آمار ۴۱ هزار نفر در این شهرستان حائز شرایط رای دادن هستند و در اجرای انتخاب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نیز بیش از هزار  و ۸۰۰ نفر مشارکت دارند.

او افزود: از این تعداد ۴۲ شعبه مربوط به بیله‌سوار و بخش مرکزی و ۸۳ شعبه نیز در جعفرآباد و بخش قشلاق دشت می‌باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیله‌سوار رقابت سالم ، مشارکت حداکثری و امنیت را از شاخص‌های مهم یک انتخابات سالم دانست و اظهارکرد: تمام تلاش عوامل برگزاری انتخابات برگزاری یک انتخابات سالم ، پرشور و با حضور حداکثری مردم است.

قبادی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب اخذ رای در شهرستان فراهم شده است، افزود: یکی از دغدغه‌های مسئولان مدیریت بیماری کرونا است تا کمترین آسیب متوجه مردم باشد.

او به مشارکت مردم در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۳۴ هزار و ۹۷۵ رای در شهرستان بیله‌سوار به ثبت رسید که نشان دهنده مشارکت ۳۰/۸۵ درصدی مردم را دارد.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: در ۲ شهر انتخابات شورای اسلامی و در ۸۲ روستا انتخابات شوراهای اسلامی روستایی برگزار می‌شود و ۲۱ شعبه برای انتخابات در شهرهای این شهرستان پیش‌بینی شده که ۱۲ شعبه برای شهر بیله‌سوار و ۱۰ شعبه برای شهر جعفرآباد لحاظ شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.