مرکز تولید ، نمایش سفال و سرامیک با حضور معاون وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور در مهرشهر کرج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: مرکز تولید ، نمایش و سفال و سرامیک با حضور پویا محمودیان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مهرشهر کرج افتتاح شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: مرکز تولید ، نمایش و سفال و سرامیک  در ۲ فاز کارگاهی و گالری به همت بخش خصوصی در مهرشهر کرج راه‌اندازی شده است.

محمدی گفت: مرکز تولید ، نمایش و سفال و سرامیک با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به رونق اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی افزود: بازسازی، تجهیز و خرید لوازم مورد نیاز و مواد اولیه، بازاریابی، فروش و صادرات بیش از۹۰ درصد محصولات تولیدی سفال و سرامیک این مجموعه منجر به اشتغال‌زایی مستقیم برای هفت نفر و غیرمستقیم برای ۵۰ نفر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: بهره‌وری ویژه از فضایی در مقیاس کوچک در مقابل تولید بیشتر از جمله شاخصه‌های این واحد تولیدی است که به همت بخش خصوصی راه‌اندازی شده و از طراحی، تولید، پخت تا بسته‌بندی محصولات و نیز بازاریابی داخلی و خارجی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.