مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از جذب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ورزش استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی,مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حواشی ایجاد شده در رسانه های استانی در رابطه با انتقال امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان را نادرست دانست.

او در رابطه با حواشی محور انتقال امتیاز شهرداری همدان که از سوی برخی رسانه های استانی منتشر شده بود، اظهار کرد: نخستین باراست که این موضوع را می‌شنوم و ایجاد چنین فضایی برای تیم فوتبال شهرداری همدان درست نیست. همین حاشیه های ساده باعث می‌شود باعث کاهش  انگیزه در بازیکنان شهرداری همدان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان  با اشاره به قطعی شدن ابقای تیم پاس همدان در لیگ دو فوتبال و اضافه شدن امتیاز به این تیم بابت کسر امتیاز از تیم فوتبال نفت امیدیه به علت استفاده غیر قانونی از یک بازیکن، گفت: به لطف خدا تیم پاس همدان در لیگ دو فوتبال کشور حفظ شد و آماده هستیم برای ایجاد فضایی مناسب در فصل آینده به ارکان پاس همدان مشاوره درست بدهیم و جا دارد از آقای امیر عظیمی (مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس همدان) بابت پرداخت هایشان تشکر کنیم و ایشان تحت حمایت ما است.

 او در ادامه افزود: مطالبات بازیکنان پاس همدان با تعامل، هم فکری و همکاری آقای عظیمی تا به حال پرداخت شده است و برای بعد از آن هم پیگیری خواهم کرد؛ به زودی درصد دیگری از مطالبات آن ها از سوی آقای عظیمی پرداخت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در پایان آشکار کرد: جذب ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و توسعه زیرساخت های ورزش استان همدان یک دست‌آورد تاریخی و بی سابقه است که به تازگی و نخستین بار در اداره کل ورزش و جوانان همدان رخ داده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.