مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: خرید تضمینی گندم و کلزا در مراکز شبکه تعاون روستایی استان قزوین آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از آغاز فعالیت مراکز خرید شبکه تعاون روستایی استان قزوین همزمان با اولین برداشت گندم و کلزا خبر داد و گفت: ۱۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم و ۴ مرکز برای خرید تضمینی کلزا در نظر گرفته شده که در صورت ضرورت تعداد این مراکز افزایش خواهند یافت.

رحمانی اضافه کرد: شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین همچون سال‌های گذشته آماده خرید گندم و کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان استان می‌باشند.

او افزود:در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی کلیه نیرو‌های شبکه تعاون روستایی با تلاش و همت مضاعف در خدمت کشاورزان منطقه بوده و شرایط بهینه جهت دریافت و خرید تضمینی محصول گندم و کلزا را فراهم می‌کنند.

رحمانی با اشاره به اینکه در تمامی نقاط کشور این محصول با یک نرخ خریداری می‌شود که باعث کاهش بسیاری از نگرانی‌ها در این زمینه شده است، افزود: روند خرید تا پایان فصل برداشت ادامه دارد و در خرید تضمینی تولیدکننده و مصرف کننده مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین یادآور شد: مراکز خرید از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بدون وقفه و تا زمانی که به هر میزان کامیون در محل مراکز حضور داشته باشند گندم و کلزا کشاورزان را تحویل می‌گیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار