مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: کمک هزینه اجاره و وام ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بالغ بر ۸ میلیارد تومان در قالب اجاره بها و وام ودیعه مسکن به خانوارهای معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان طی پارسال پرداخت شد.

او افزود: از این مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن در قالب وام ودیعه مسکن از طریق بنیاد مستضعفان برای کمک به خانواده‌های نیازمند پرداخت‌شده که ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از این مساعدت بهره‌مند شدند.

شیبه با بیان اینکه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مبلغ نیز در قالب کمک‌هزینه اجاره مسکن مددجویی به ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار‌های مددجوی بدون مسکن پرداخت شد، اظهار داشت: این نهاد میانگین اجاره بهاء مسکن به‌صورت ماهیانه و بلاعوض به خانوار تحت حمایت متقاضی پرداخت می‌کند، همچنین سقف وام ودیعه مسکن پرداختی به مددجویان بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: همچنین این نهاد طی پارسال، ضمن احداث منزل مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن، خدمات عمرانی در زمینه تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضا‌های جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی و مورد لوله کشی گاز منازل مددجویان تحت حمایت انجام داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۲:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
آقای مسول محبت کن وام ودیعه مسکن بانک مسکن کمیته امدادامام خمینی ره را برای خوزستان ش بهبهبان به اجرا بگذارید تاخدا هم ازشما راضی و خشنود شود صاحبخانه ما کرایه ما را برده بالا ماهی ۳۵۰۰میلیون تومان هر روز هم ما را با افکارهای غیراخلاقی ترور و تهدید می کند به فریاد برسید خدا ناظر و شاهد است هیهات من الزلت