مهم‌ترین اخبار درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان البرز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چهارسال زمان کمی برای خدمت نیست و قطعا مردم نیز عملکرد بعضی از افراد را فراموش نکرده اند. بعضی از افرادی که در دوره‌های قبلی عضو شورای شهر کرج بوده اند، اکنون به میدان آمده اند و می گویند که ما شهر را مدینه فاضله می‌کنیم و طوری وعده می دهند که انگار هیچکس خاطرش نیست که تا بودند به جای مردم برای اقوام شان کار کردند.

شنیدیم که کاندیدای شورای یکی از شهرهای اقماری چند دستگاه اتوبوس را برای انتخابات ۲۸ خرداد اجاره کرده است تا افرادی را سرصندوق ها بیاورد و صاحب رای اتوبوسی شود.

یک نفر در غرب استان البرز، مسئولیت یک لیست انتخاباتی را به عهده گرفته است تا وقتی اعضای لیستش رای آوردند و به کرسی شورا نشستند او را به عنوان شهردار کنند.

بیش از هزار شعب اخذ رای در البرز آماده رای گیری هستند

عزیزالله شهبازی، استاندار البرز با بیان این که کمتر از ۳ روز دیگر تا انتخابات ۱۴۰۰ مانده است، گفت: شهرستان کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت بیشترین تعداد صندوق و شعب اخذ رای را دارد.

استاندار البرز افزود: هزار و ۳۶۳ شعب اخذ رای در البرز از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده اخذ رای از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند.

لغو محدودیت شبانه در البرز

سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: محدودیت های تردد شبانه در ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز لغو می شود.

انتخابات در کرج مکانیزه برگزار می‌ شود

غفور قاسم پور، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج گفت: مردم روز جمعه ،بیست و هشتم خردادماه در بدو ورود به شعبه اخذ رأی حتماً باید کارت ملی و شناسنامه را همراه داشته باشند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج افزود: هنگامی که کارت ملی را به عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی تحویل داده شد، دستگاه احراز هویت (۲ کد استعلام) صادر خواهد کرد که روی برگه رأی ریاست جمهوری نوشته می‌شود و مانند ادوار پیشین نام نویسی و داخل صندوق واریز می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.