مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر نقش مداحان را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و بصیرت‌بخشی در انتخاب اصلح مهم ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست کانون مداحان استان با تأکید بر لزوم بصیرت‌بخشی به آحاد مختلف جامعه، نقش مداحان را در مشارکت حداکثری و بصیرت‌بخشی در انتخاب اصلح مهم خواند.

او افزود: مداحان برای طیفی از جامعه مرجع اعتماد هستند و در امر خطیر انتخابات وظیفه دارند، باید بررسی و تحقیق کنند تا بتوانند نقش خود را در راستای روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه‌ هدف برای دستیابی به انتخاب اصلح به خوبی ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عوان کرد: با توجه به بیانات امام راحل که فرمود:«اگر مشکلات نظام اداری را اصلاح نکنید مردم انقلاب را هم کنار خواهند زد»، همه ما مسئولیت داریم در شکل‌گیری دولتی انقلابی که دغدغه‌ مصالح اسلام و انقلاب و حل مشکلات مردم را داشته باشد، تأثیرگذار باشیم.

طاهری با اشاره به رسالت مداحان در روشنگری برای مردم در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه انتخابات، ادامه داد: اگر دغدغه باقی ماندن اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را داریم باید بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تأکید داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


او گفت: دشمنان انقلاب به سرکردگی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل تلاش گسترده‌ای در ایجاد روحیه‌ ناامیدی، جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و کاهش مشارکت عمومی در انتخابات انجام داده‌اند که با تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب، نقش‌آفرینی آحاد جامعه و به‌ویژه نیرو‌های انقلابی این تلاش‌های مذبوحانه مانند گذشته بی اثر خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: هرکس با توجه به طیف مخاطب خود برای به دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با تمام توان و ظرفیت خود اقدام کند و در همین زمینه مداحان نقش ارزشمندی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.