سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: انتخابات، ارزشمند‌ترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی، نشانه دمکراسی و عنصر همبستگی و وفاق ملی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طریقی سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: انتخابات، ارزشمند‌ترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی، نشانه دمکراسی و عنصر همبستگی و وفاق ملی تجلی عینی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است.

او بیان داشت: در این مقطع حساس کنونی زمان حضور حماسی فرارسیده و آحاد ملت بزرگ ایران با تاسی به وصایای گهربار امام راحل و در تحقق رهنمود‌های ارزنده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شرکت در این انتخابات را نه تنها به عنوان یک وظیفه دینی و ملی، بلکه به عنوان حق قانونی برای تعیین سرنوشت فرض نمود.

طرفی افزود: ما با حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای ضمن ترسیم جلوه‌های زیبا و کم نظیر از مردم سالاری و اسلامیت در مقابل دیدگاه جهانیان، روح و نیروی تازه‌ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب اسلامی جاری خواهیم ساخت.

 سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) تصریح کرد: با حضور در پای صندوق‌های رای با ثبت حماسه زرین باشکوه دیگری در کارنامه خود و ایران همیشه سربلند، عرصه را برای پیشرفت و بالندگی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار سازیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.