فلاح زاده از آمادگی زیرساخت‌های مخابراتی برای انتخابات ۱۴۰۰ در همه نقاط استان خوزستان خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تأکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام است.

او افزود: به منظور آماده سازی بستر‌های مخابراتی اقدامات لازم جهت پایداری ارتباطات درهمه حوزه‌ها از جمله؛ شبکه تلفن ثابت، همراه، دیتا و همچنین شبکه فیبر نوری انجام شده است.

فلاح زاده با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های مخابراتی در روند برگزاری انتخابات اظهار داشت: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیر ساخت‌های مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات، همه عوامل اجرایی از جمله بخش‌های فنی، پشتیبانی از قبل از فرآیند برگزاری انتخابات تا پایان آن در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: با تلاش همکاران و برنامه ریزی‌های فنی همه زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه در استان فراهم شده و با تمهیدات صورت گرفته همه شهر‌های استان تحت پوشش شبکه دیتای مخابرات منطقه قرار دارند.

این مقام مسئول با اشاره به تشکیل و استقرار اکیپ‌های فنی جهت رفع هرگونه خرابی در صورت بروز مشکل در حوزه‌های انتخابیه در سراسر استان ادامه داد: آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات به منظور پایداری ارتباطات در روز انتخابات وجود دارد و وضعیت در شهرستان‌های استان و حوزه‌های انتخابیه از سوی مدیران و رؤسای مرتبط و اکیپ‌های فنی و عملیاتی رصد می‌شود.

او همچنین با تأکید بر آماده باش همکاران در مراکز روستایی و حضور در محل کار در زمان برگزاری انتخابات، ایمن سازی شبکه، افزایش پهنای باند برای پاسخگویی به نیاز‌های انتخاباتی، تست پوشش دهی سامانه‌های مخابراتی در نقاط مختلف استان و سرویس‌های دستگاه‌های پاور تغذیه و برق و همچنین فراهم نمودن شرایط لازم برای پوشش شعبه‌های اخذ رأی اعم از شعبه‌های ثابت و سیار به شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی را از جمله برنامه‌های دیگر مخابرات منطقه خوزستان اعلام کرد.

فلاح زاده گفت: حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در این صحنه سرنوشت ساز می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهان افزایش دهد و غبار یأس بر چهره دشمنان قسم خورده ایران نشانده و تحریم‌های ظالمانه را درهم شکند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پایان تصریح کرد: ملت شریف ایران در روز جمعه ۲۸ خرداد بار دیگر ثابت خواهند کرد که بر عهد خود با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و علیرغم همه مشکلات با امید به فردایی بهتر برای ایران اسلامی در انتخابات حضور پر شور و هوشمندانه‌ای خواهند داشت و با حضور خود پای صندوق‌های رأی، بار دیگر مشتی محکم بر دهان بدخواهان نظام اسلامی می‌زنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار