از استقرار حامیان سلامت همزمان با برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی سنجربگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: با توجه به اهداف جمعیت هلال‌احمر در ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و به منظور لبیک به سخنان رهبری فرزانه انقلاب مبنی بر «جهاد دعوت»، این جمعیت طرح حامیان سلامت را در روز انتخابات اجرا می‌کند.

او افزود: با اجرای این طرح ملی، اعضای واحد‌های جوانان شعب جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های استان همدان در محل شعبه‌های اخذ رأی مستقر شده و بر نحوه رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی عوامل اجرایی انتخابات و رأی دهندگان نظارت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان هدف از اجرای این طرح را حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها دانست و افزود: جوانان به عنوان حامیان سلامت، جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع‌دوستی را در موعد انتخابات به نمایش می‌گذارند.

سنجربگی ادامه داد:همکاری در ضدعفونی کردن شعب اخذ رای، نشانه‌گذاری برای تعیین فواصل استقرار رأی‌دهندگان، راهنمایی مراجعان برای رعایت فاصله اجتماعی ۲ متری و کنترل پوشش ماسک مراجعان از وظایف مصوب اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در این طرح است.

او با بیان اینکه ۴۶۵ نفر از نیرو‌های جوان هلال‌احمر برای اجرای طرح حامیان سلامت به فرمانداری‌ها معرفی شدند، خاطرنشان کرد: این نیرو‌ها به جز افرادی است که برای حضور در شعب اخذ رأی به عنوان عوامل اجرایی انتخابات، به فرمانداری‌ها معرفی شدند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ۲۸ خرداد امسال برگزار شد.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: حلال احمر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار