استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سرنوشت چهار سال کشور با رای امروز مردم رقم می‌خورد، گفت: مردم باید بدانند که با یک ساعت وقت برای رای دادن می‌توانند سرنوشت ۱۴۶۰ روز کشور را رقم بزنند، لذا باید نسبت به این موضوع سرنوشت ساز حساس باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه با حضور در شعبه اخذ رای دبیرستان استقلال کرمانشاه، پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران با سرنوشت ساز خواندن انتخابات امروز گفت : امروز با رای مردم رئیس جمهور دولت سیزدهم تعیین می‌شود که می‌تواند نقش مهمی در سرنوشت و آینده کشور داشته باشد و این امر می‌طلبد مردم در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

او تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در استان را یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۱ نفر اعلام کرد و گفت : از این تعداد ۳۴ هزار نفر رای اولی هستند و اولین رای خود را در گام دوم انقلاب به صندوق می‌اندازند.

بازوند افزود: رای دادن شاید امروز یک ساعت زمان ببرد، اما این یک ساعت سرنوشت کشور را برای ۱۴۶۰ روز تعیین می‌کند.

او به برگزاری همزمان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری هم اشاره کرد و افزود: همین یک ساعت وقت برای رای دادن و انتخاب کاندیدا‌های شورا‌های شهر و روستا نیز سرنوشت شهر و روستا برای چهارسال دیگر را تعیین می‌کند و این امر می‌طلبد مردم نسبت به این موضوع سرنوشت ساز حساس باشند.

بازوند ادامه داد: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که رای آن‌ها دست ما امانت است و از این امانت به خوبی محافظت می‌کنیم.

بازوند از مردم خواست تا زمان را مدیریت کرده و در ساعات اولیه برای رای دادن مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار کرمانشاه از مردم خواست همگام مراجعه شناسنامه همراه داشته و حتما از ماسک استفاده کنند.

او اشاره‌ای به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر کرمانشاه داشت و افزود: همه پای کارند که اگر مشکلی پیش آید، نسبت به رفع سریع آن اقدام کنند.

دعوت از همه مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

فرماندار کرمانشاه با دعوت از همه برای مشارکت گسترده در انتخابات، گفت: رأی بالا، موجب اقتدار بیشتر دولت آینده خواهد شد.

فضل‌الله رنجبر انتخابات را مظهر وحدت، انسجام ملی و تبلور عینی مردم سالاری دینی در کشور عنوان کرد و افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار، عزت و سربلندی نظام خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات مقدمه‌ای برای حل مشکلات معیشتی آنان در آینده خواهد شد، ادامه داد: امروز همچون گذشته شاهد حضور گسترده هموطنانمان در پای صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار کرمانشاه گفت: مشارکت گسترده در انتخابات پشتوانه رئیس‌جمهور منتخب در عرصه داخلی و خارجی می‌شود و با توان بیشتری می‌تواند مشکلات کشور را مرتفع کند.

او با اشاره به تمام الکترونیکی بودن انتخابات این دوره شورای شهر کرمانشاه، گفت: انتخابات تمام الکترونیکی در عین حال که موجب ارتقای سلامت انتخابات می‌شود، سبب تسریع در اعلام نتیجه انتخابات خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه ۲۰۶۲ صندوق الکترونیکی برای برگزاری انتخابات به فرمانداری کرمانشاه تحویل شده، افزود: در هر شعبه بین دو تا چهار صندوق مستقر شده، با این حال صندوق‌های پلاستیکی هم برای استفاده در شرایط اضطراری در اختیار شعب اخذ رای قرار داده شده است.

رنجبر تعداد شعب اخذ رای شهرستان را ۷۲۱ شعبه اعلام کرد و گفت: در مجموع ۱۵ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه عهده دار برگزاری انتخابات شده اند .

حضور در انتخابات دفاع از انقلاب و خون شهیدان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور در انتخابات دفاع از انقلاب و خون شهیدان است.

آیت‌الله مصطفی علما گفت: امروز انتخابات جمهوری اسلامی در منطقه و در جهان بسیار بزرگ و تأثیر گذار است و امام خمینی (ره) همه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کردند و آحاد مردم را در تعیین سرنوشت کشور دخالت داد.

او افزود: برگزاری چنین انتخابات بزرگی در کشور در تاریخ حکومت قاجار و رژیم پهلوی سابقه نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ادامه داد: برگزاری انتخابات در دهه کرامت مایه خیر و برکت بوده و روز رأی‌گیری و انتخابات امروز برای مردم عید است و به فرموده رهبر معظم انقلاب همه مردم باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

علما با اشاره به حضور گسترده مردم کرمانشاه در انتخابات از ساعات اولیه آغاز فرایند رأی‌گیری ادامه داد: ده‌ها خبرگزاری و شبکه‌های تلویزیونی مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کردند، اما مردم با بصیرت و ولایتمدار کرمانشاه با هر قوم و مذهبی از ساعت اولیه آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر شدند.

او با بیان وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه گفت: ما هم همانند مردم مشکلات اقتصادی را درک می‌کنیم، اما حفظ انقلاب و دفاع از خون شهیدان موظف به حضور در انتخابات هستیم و دولت آینده باید تمام سعی خود را برای حل مشکلات اقتصادی انجام دهد .

 

سرنوشت ۱۴۶۰ روز کشور با انتخابات رقم می خورد

حضور علمای اهل سنت در انتخابات

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت علمای اهل تسنن در کشور به صورت یک صدا بر حضور پر شور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تاکید دارند.

ماموستا مُلا عبدالرحمان مرادی گفت : حضور مردم در پای صندوق‌های رای به منزله هوشیاری و بیداری ملت است.

او افزود: مردم با حضور در انتخابات نشان می‌دهند که می‌خواهند سرنوشت کشور را با دست خود مشخص کنند و در آینده جمهوری اسلامی ایران سهیم باشند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به تبلیغات دشمنان برای جلوگیری از حضور مردم پای صندوق‌های رای افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان است و نشان می‌دهند که اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نمی‌دهد .

استاندارو ائمه جمعه رای خود را به صندوق انداختند/سرنوشت ۱۴۶۰ روز کشور با انتخابات رقم می خورد/سرنوشت چهار سال کشور با رای امروز مردم رقم می‌خورد

شرکت در انتخابات ادای تکلیف است

ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه گفت : مردم همواره برای حفظ عزت و سربلندی کشور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران حضور پیدا کردند.

او افزود: با توجه به اینکه شرکت در انتخابات تکلیف است، برای ادای آن باید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و در انتخابات شرکت کنیم.

امام جمعه شهرستان پاوه با بیان اینکه مردم همواره پای انقلاب و نظم جمهوری اسلامی ایران ایستادند، گفت: مسئولان باید پاسخگوی دغدغه‌های مردم باشند.

سرنوشت ۱۴۶۰ روز کشور با انتخابات رقم می خورد

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.